Onze plannen - Reisverslag uit Uden, Nederland van Antwan en Karin - WaarBenJij.nu Onze plannen - Reisverslag uit Uden, Nederland van Antwan en Karin - WaarBenJij.nu

Onze plannen

Door: Antwan en Karin

Blijf op de hoogte en volg Antwan en Karin

22 December 2009 | Nederland, Uden

De nieuwe plannen zijn gemaakt, we gaan binnenkort weer op reis!

Op 13 februari zullen wij vertrekken richting Argentinië. Daar zal onze reis starten. Naast Argentinië bezoeken we ook de Falklandeilanden, Chili, Paaseiland, Ecuador, Peru en Mexico.

Na 5 maanden keren we terug naar Argentinië waar we met de ouders van Karin nog 6 weken rondreizen. Naast Argentinië zullen we dan ook naar Chili en Bolivia gaan.

Vind je het leuk om ons te volgen? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.

Gr. Antwan en Karin

• 22 December 2009 - 15:47

Anny Wim:

Hallo Antwan en Karin
    Leuk dat we jullie weer op reis gaan en dat we jullie weer via "waar ben je nu" kunnen volgen. Heel veel plezier en gezond weer terug

Liefs Anny Wim

• 23 December 2009 - 11:14

Jan Janssen:

goh , het is weer even geleden dat jullie met vakantie gingen !! niet dan ?? maar ga maar lekker genieten nu het kan , antwan en karin , ik zal jullie volgen via deze site , doei

• 23 December 2009 - 18:53

Riky En Ad:

Hallo Karin en Antwan,

Wat een mooie plannen voor Amerika.
    Dat zal weer een schitterende reis worden.
    Geniet er van en wij zullen jullie volgen.

Liefs van Riky en Ad

• 24 December 2009 - 12:00

Harold En Tamara:

Ha wereldreizigers!
    Wat een plannen toch weer! Hoop dat jullie er maar weer een spectaculaire reis van maken, met nóg spectaculairdere foto's (maar dat zit wel goed). Tuurlijk volgen we jullie verhalen weer op de voet. Maar zover is het nog niet, eerst nog een paar keer afspreken hoor!

Doeiii!!
    Groetjes, ook van Harold,
    Tamara

• 24 December 2009 - 21:38

Jan En Marij :

Wat een prachtige reis hebben jullie weer voor de boeg. Alvast veel plezier met de voorbereidingen.
    Wij vonden Zuid-Amerika geweldig, maar we mochten er niet zo lang blijven als jullie.
    Geniet van alle mooie ervaringen!

• 29 December 2009 - 18:32

Penny:

Ja natuurlijk ga ik jullie ook volgen op jullie komende reis! Meegenieten is ook genieten, haha!

Maar eerst nog een fijne jaarwisseling en een goede start van 2010, want dat het een mooi jaar gaat worden mag duidelijk zijn met deze reisplannen ;)

• 24 Januari 2010 - 09:37

Liesbeth:

Hoi Karin en Antwan,

Ja ik heb me net aangemeld om jullie reisverslagen te ontvangen en jullie zo te kunnen volgen! Ben ik ook weer een beetje op vakantie. Heerlijk meegenieten van jullie prachtige verhalen en foto's! Veel plezier met de voorbereidingen en het wordt vast weer genieten!!! Wel blijven oppassen als je met je slippers door het oerwoud loopt......... Groetjes Liesbeth

• 12 Februari 2010 - 23:12

Karin en Antwan,
    Het is bijna zover........jullie gaan beginnen aan een grote reis, heel veel geluk, plezier en geniet ervan! wij gaan jullie volgen!

• 15 Februari 2010 - 23:36

FS:

Jullie zijn vertrokken......heel veel plezier, geluk en goede km, we zullen jullie volgen!

• 16 Februari 2010 - 11:11

Jo:

Hoi Karin en Antwan,

Het is wel weer leuk om jullie te volgen.
    Is de reis vlot verlopen?
    Het is vast warmer dan hier.
    veel reis plezier van Ad en Jo

• 16 Februari 2010 - 22:07

Ad En Gerry:

Hoi Antwan en Karin zijn jullie al gewend zover van huis,is het weer genieten?We zijn benieuwd wat we allemaal
    te zien en te lezen krijgen.Groetjes van ons.