De eerste dagen - Reisverslag uit Nanaimo, Canada van Antwan en Karin - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Nanaimo, Canada van Antwan en Karin - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Antwan en Karin

Blijf op de hoogte en volg Antwan en Karin

12 Augustus 2006 | Canada, Nanaimo

De eerste dagen van onze reis zitten er alweer op. Vooral de eerste dagen van het rijden met een camper van 7,5 meter. Dit heeft geresulteerd in een boete vanwege het bezet houden van 2 parkeerplaatsen (en er natuurlijk maar 1 betalen), 2 gebroken borden en 1 kapotgevallen fles water. Natuurlijk hebben we ook nog leuke dingen gedaan.

We zitten nu op Vancouver Island waar we gisteren ons eerste wild hebben gezien: een groep van 10 orca\'s, zeehonden en zeeleeuwen. Verder hebben we een aantal prachtige wandelingen gemaakt over verlaten stranden waar de mist en de zon elkaar in snel tempo afwisselden wat een prachtig schouwspel opleverde. Op de drooggevallen stukken strand zagen we kleurrijke zeesterren, zeeannemonen en mosselen. De eerste beer hebben we ook al gespot, helaas was dit langs de snelweg en reden we hier met 100 kilometer per uur voorbij.

Tot zover ons eerste bericht.Aangezien Karin jarig is gaan we nu uiteten (bedankt voor de felicitaties).

Tot de volgende keer.

• 13 Augustus 2006 - 06:42

Ad En Riky:

Ja, alles moet geleerd worden.
    Geniet van de mooie natuur want dat klinkt goed, ziet er goed uit.
    Mooie reis, liefs xxx

• 13 Augustus 2006 - 09:29

Anny Wim:

Hoi Antwan en Karin

Fijn iets van jullie te horen.
    Als het niet meer wordt als die parkeerboete en bordje met water dan teken er maar voor, maar wees voorzichtig dan komt het goed,geniet maar lekker
    Anny Wim

• 13 Augustus 2006 - 12:51

The Friends:

Hé brokkenpiloot en co-piloot! Houden jullie de boel wel heel?? We zouden het nl. leuk vinden als jullie van de rest van de reis ook verslag uitbrengen, dan hoeven we er zelf niet meer naartoe (duhuhh.. alsof wij dat zouden doen) ;-)

Nee, effe zonder dollen, pas goed op elkaar en geniet ervan (of pas goed in elkaar en geniet er ook van...lol). Tja, zonder dollen... da\'s ook niet aan ons besteed...

Veel plezier verder en we horen het wel weer.

O ja, en nog gefeliciteerd met je verjaardag, Karin! We waren het heus niet vergeten hoor...!

Groetjes, Harold en Tamara

• 13 Augustus 2006 - 16:46

Mortelse Kammen:

Leuk dit bericht. Kunnen we jullie spoor gaan volgen. En wij verwachten een gewoon verhalen- en fotospoor. Jullie hoeven het niet te ondersteunen met een langzame afbraak van de camper.
    En was het verjaardagsdineetje lekker?
    Geniet maar van jullie reis!

• 14 Augustus 2006 - 14:31

Jan:

dit soort dingen hoort erbij , geniet er maar van , maar dat zal wel lukken , leuk iets van jullie te horen , te zien zal wel komen denk ik , groetje van jan en annemarie en tot....??!!

• 14 Augustus 2006 - 19:33

Jaap En Sjaan:

Wat spannend al die avonturen! Komen jullie weer snel naar huis?? We hebben nog steeds geen kaartje gehad, hoe kan dat?? Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Karin. Wanneer komen de eerste foto's?

We kijken uit naar jullie volgende bericht.

Groetjes friends van the Friendz

• 15 Augustus 2006 - 10:25

Leon:

Doet die beer het nu nog?

• 15 Augustus 2006 - 12:54

Theo En Koosje:

Karin nog een gezond 2006/2007 alles heel laten en van ons nog een goede reis toe gewenst

• 16 Augustus 2006 - 05:52

Ad En Gerry:

Hoi Antwan en Karin,Alles goed bij jullie?Wat een mooie foto,s er komen wel heel wat indrukken bij jullie binnen,maar goed dat je het allemaal vast kunt leggen met de camera.En dit is nog maar het begin.Veel plezier daar ver weg.Groetjes Ad en Gerry

• 16 Augustus 2006 - 11:03

Annemarie:

Hoi Karin en Antwan,
    Tja die kleine ongemakjes en ongelukjes de eerste dagen, maar al doende leert men. Geniet van al het nieuwe wat je tegenkomt.
    Liefs, Annemarie

• 16 Augustus 2006 - 20:25

Sandra:

Wow, geweldig om foto's te zien! Wat is het prachtig daar. Ik mis alleen een foto van die mega camper van jullie. Volgende keer misschien?
    Geniet ervan!
    Kus, Sandra

• 17 Augustus 2006 - 08:39

Eefke:

hoi Karin en Antwan

Wij kijken ook elke dag even op jullie site om jullie avonturen te volgen en de mooie foto\'s te bekijken. Tot nu toe kan ik alleen maar zeggen.... Echt kei gaaf! Lekker genieten.

En Karin nog proficiat!

Groetjes Eefke

• 17 Augustus 2006 - 08:43

Steven So5:

hallo karin en antwan is het leuk daar ik hoor het wel goedes steven harks

• 17 Augustus 2006 - 08:45

Sandy So5:

ik mis jaw heel erg dat jij op vakansie bent karin en antwan ik mis jaw heel erg hoe neer kom jij weer wej wil jaw heel snel zin groetjes van heel veel kus van sandy xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx