Welkom op onze site - Reisverslag uit Uden, Nederland van Antwan en Karin - WaarBenJij.nu Welkom op onze site - Reisverslag uit Uden, Nederland van Antwan en Karin - WaarBenJij.nu

Welkom op onze site

Door: Antwan en Karin

Blijf op de hoogte en volg Antwan en Karin

12 Juni 2006 | Nederland, Uden

Welkom op onze site waar je vanaf 7 augustus 2006 onze reis door Canada, de VS, Australië en Maleisië kunt volgen.

• 20 Juni 2006 - 18:52

Sandra:

Ha, vaak lieten jullie als eerste een berichtje achter op mijn site, nu ben ik de allereerste op jullie site!
    Jullie hebben een fantastisch vooruitzicht met die steeds dichterbij komende reis en ik hoop via deze site vaak mee te mogen genieten van wat jullie zien en meemaken.
    Succes met de voorbereidingen!
    Groetjes, Sandra

• 27 Juni 2006 - 21:45

Tamara:

Leuk idee. Hier ben ik alvast. Maar we zien jullie natuurlijk nog, dus dit was het al. Doei!

• 28 Juni 2006 - 05:45

Anny Wim:

Leuk die site, kan ik jullie mooi volgen

• 28 Juni 2006 - 11:10

Anne:

Heb me al aangemeld voor de mailinglist, dus laat de verhalen maar komen. Dat het maar een super leuke tijd mag worden!!!

• 28 Juni 2006 - 20:18

Jan:

leuke site
    je weet wel !
    alle dagen een mailtje sturen
    grapje doei doei

• 30 Juni 2006 - 20:51

Manon:

is dar mooi weer en is het leuk ja ov nee wil je een bericht schrijven aub
    groetjes xxxxxxxxxxxxxxxxxx manon

• 01 Juli 2006 - 19:13

Ad En Riky:

Leuk deze site van jullie.
    Zo kunnen we jullie goed volgen tijdens de wereldreis.
    Wij gaan er vaak gebruik van maken.

• 24 Juli 2006 - 18:50

Gerard En Anny:

we hebben de pagina toegevoegd aan onze favorieten. dus we zullen jullie zeker volgen.

• 07 Augustus 2006 - 14:37

Monique:

Hallo Antwan en Karin
    Nu zijn jullie onderweg lekker hoor! Geniet ervan en ik ben benieuwd naar de verhalen en de fotos!!!
    gr Monique van Gestel

• 07 Augustus 2006 - 16:02

Maandag 7 aug. 2006
    We hebben jullie vanmorgen weg gebracht, en wensen jullie een hele fijne reis, geniet ervan.
    en hopelijk snel een berichtje terug van een goede aankomst,

Groetjes Anny

• 07 Augustus 2006 - 20:31

Ad En Riky:

Welkom in Vancouver.
    Hopelijk hebben jullie een goede vliegreis gehad.
    Veel plezier in Canada.

• 07 Augustus 2006 - 20:36

Gerry:

Hallo Antwan en Karin,Ik vind het leuk om jullie ook te volgen.Ik zie wel hoe het allemaal loopt.Groetjes Gerry en Ad

• 09 Augustus 2006 - 19:07

Corrie:

Wat een lekker gevoel moet het zijn om aan het begin van zo\'n mooie reis te staan. Geniet ervan, wij volgen jullie op de voet.

• 10 Augustus 2006 - 07:36

Simon & Judith:

Hey saampjes,

Al een beetje uit gerust van de lange vermoeiende reis? want nu begint de vakantie pas echt, dus heel veel plezier en tot het eerste echte berichtje en hopelijk dadelijk ook snel wat foto's!!!!
    Liefs ons

• 10 Augustus 2006 - 10:34

Henrieke:

Hé wereldreizigers!
    Jullie zijn op het juiste moment vertrokken: het is hier rotweer. Hoop dat jullie heel veel plezier hebben en ben zeer benieuwd naar jullie verhalen!

Groetjes Henrieke

• 11 Augustus 2006 - 07:27

Angelique Van Harsel:

he antwan en karin,
    heeeeel veel plezier en geniet ervan
    groetjes
    Angelique van Harsel

• 11 Augustus 2006 - 22:13

Sandra:

Lieve Karin: Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Maak er een mooie dag van, met een lekker taartje en (hopelijk) veel zon. Ik denk aan je en zal hier proosten op je verjaardag.
    Je bent hier nu trouwens officieel jarig, maar daar in Canada duurt het nog een paar uur.... Fijne dag!!
    Dikke kus van Sandra

• 12 Augustus 2006 - 08:14

Riky En Ad:

Lieve Karin,
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne en gezellige dag voor jullie samen.
    Nu wij dit berichtje schrijven is jouw verjaardag in Canada nog maar juist begonnen en lig jij nog te slapen.
    Liefs met een dikke pakkerd xxx
    Riky en Ad

• 12 Augustus 2006 - 08:56

Anne:

Hartelijke gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Maak er een leuke dag van en hopelijk heb je mooier weer als hier. Ik wacht in spanning op het eerste reisverslag.
    Liefs

• 12 Augustus 2006 - 09:09

Rida, Gijs,Teun & Frans:

Karin proficiat met je verjaardag, hopelijk wordt je goed verwent door Antwan. Wij wensen jullie verder een hele mooie reis en geniet er van. Groeten van e Kammetjes.

• 12 Augustus 2006 - 09:37

Jan:

Karin , hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag , en maak er vandaag iets speciaals van , waar jullie zijn , GEEN IDEE !!

• 12 Augustus 2006 - 10:28

Penny:

Happy Birthday! Een hele fijne verjaardag, met hopelijk iets warmere temperaturen dan de 18 graden die we hier nu hebben! Ben heel benieuwd hoe het jullie tot nog toe is vergaan, maar jullie kennende zal het wel genieten zijn van de eerste tot de laatste minuut... xxx

• 12 Augustus 2006 - 12:20

Joke:

Karin, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, een hele fijne dag samen!
    Groetjes, Joke

• 12 Augustus 2006 - 13:42

Anny Wim:

Karin. van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag.

Anny Wim Walter Vincent

• 12 Augustus 2006 - 14:13

Vincent En Walter:

Heeeey jarige job!

Lekker ontbijt op bed gehad vanochtend?
    En die man van je heeft natuurlijk de camper helemaal mooi versierd?!?!?!

Maar goed, hier komt nou ff het kado van ons. Ga er maar ff goed voor zitten, want we gaan een mooi liedje voor je zingen...

"LanggGg zal zu leeeven, langGg zal zu leeeven, langGg zal zu leeeven in de GloriiiAA, in de GloriiiAA.
    Hiep hiep hoeraaaaa, hiep hiep hoeraaaa, hiep hiep hoeraaaa"

Zooooow, de oordopjes mogen weer uit hoor! :o)

Doei en veel plezier vandaag.

Kus,
    Vincent en Walter